Succesul de care se bucura Medium se datoreaza si faptului ca permite oricui sa isi exprime parerea pe o platforma profesionista. Astfel, a adunat publicatii semnate de scriitori, jurnalisti, persoane obisnuite, dar si de celebritati. In cazul in care vrei sa incepi o cariera in freelancing, in blogging, in marketing afiliat, Medium este un punct bun de plecare.
Descopera, in cele ce urmeaza, cateva recomandari de care sa tii cont atunci cand creezi continut pentru Medium!
1. Conecteaza-te la comunitatile Medium!
Platforma de online publishing nu iti acorda doar ocazia sa iti publici povestile, ci te ajuta sa cunosti oameni care gandesc ca tine si pe care ii preocupa aceleasi dileme. De aceea, este important sa citesti mai mult decat scrii si sa incerci sa faci networking cu scriitorii care iti plac.
2. Citeste alti autori!
Pe Medium, exista autori care publica texte des, care sunt activi pe social media si interactioneaza cu cititorii lor prin comentarii. Dincolo de faptul ca poti invata de la acestia cum sa procedezi pentru a castiga o audienta impresionanta, te poti imprieteni cu ei.
Nu stii unde sa-i gasesti? Din fericire, exista cateva instrumente cu ajutorul carora poti identifica autorii care publica des si care sunt activi in comunitatea lor de cititori. Iata doar trei dintre acestea!
- Top Writers – este un tool care gaseste cei mai activi autori si care te ajuta sa te conectezi cu acestia pe Medium, dar si pe Twitter si Facebook.
- Medium Reading List – este instrumentul platformei, care functioneaza ca un newsletter si te tine la curent cu cele mai interactive texte ale momentului. De aici, ii poti seta preferintele pentru subiecte de interes.
- Google Docs – Poti folosi instrumentul de la Google daca vrei sa pastrezi o lista personalizata cu autori si articole care te-au impresionat. In cazul in care ai nevoie de putina inspiratie pentru organizarea acesteia, aici gasesti un cateva exemple foarte simplu de organizat.
3. Raspunde-le si urmareste-i pe cei care interactioneaza cu tine!
Regula de aur de pe Medium este sa ii urmaresti intotdeauna pe cei care te urmaresc si sa le raspunzi celor care iti scriu in comentarii. De asemenea, este recomandat sa lasi si tu comentarii. Pe Medium, nu exista roboti ca pe alte platforme sociale, iar cei care interactioneaza cu tine chiar sunt persoane reale.
4. Foloseste Social Ads!
Daca vrei sa castigi mai multi cititori, este important sa iti promovezi contul de pe Medium si pe alte platforme de social media, cum ar fi Facebook, Twitter s. a. Fii creativ, convingator si profesionist, apeleaza la Social Ads si adu-ti urmaritorii pe pagina ta de Medium!
5. Publica des!
La fel ca algoritmul altor platforme sociale, si cel de pe Medium tine cont de frecventa cu care publici. De asemenea, cu cat publici texte mai des, cu atat vei castiga increderea audientei tale.
Nu stii despre ce sa scrii? Este normal sa te confrunti cu fenomenul de writer’s block, dar trebuie sa stii ca exista solutii! AICI gasesti 7 instrumente de care creatorii productivi de content nu se despart.
6. Pune accentul pe continut, dar si pe aspect!
De asemenea, vei avea nevoie sa adaugi elemente de originalitate in textul tau, imagini, videoclipuri si altele. Foloseste instrumentele recomandate AICI pentru a crea continut care iti va atrage mai multi cititori decat ai sperat vreodata!
7. Urmareste rapoartele oferite de Medium!
Cei de la Medium iti ofera un raport realizat pe baza progresului tau lunar. De aici, poti afla cati utilizatori au interactionat cu textele tale, cati le-au citit pana la capat s. a. m. d. Invata din aceste cifre si devino mai bun de fiecare data!