Cei de la YouTube lucreaza constant pentru a-si imbunatati serviciile oferite si pentru a-i ajuta pe creatorii de continut video sa interactioneze mai usor cu publicul lor. Recent, au lansat o noua functie prin care poti sa identifici cand este online audienta ta. Descopera, in cele ce urmeaza, cum functioneaza noul update si cum te poate ajuta sa obtii mai multi bani din YouTube.
De ce trebuie sa stii cand este live audienta ta?
Dupa cum stii, sa faci live streaming este o solutie eficienta de a obtine bani din YouTube. Pe langa faptul ca transmisia live este cea mai simpla metoda de a produce continut, aceasta te ajuta sa interactionezi cu audienta ta, sa ii cunosti mai bine pe cei care te urmaresc si, nu in ultimul rand, sa afli care sunt subiectele care ii intereseaza.
De asemenea, sa faci live streaming poate fi o sursa sigura de venit daca faci parte din Programul de Parteneriat YouTube (PPT). In timpul transmisiei live, subscriberii tai pot utiliza contra-cost optiunile de Super Chat si Super Stickers. Cu ajutorul acestora, mesajele lor vor fi evidentiate in chat, iar tie iti va fi mai usor sa le observi intrebarile pentru a raspunde la ele. Daca vrei sa afli ce conditii trebuie sa intrunesti pentru a face parte din PPT, aici gasesti un ghid complet cu informatiile care te intereseaza.
Totodata, daca stii la ce ora sunt online cei care iti vizualizeaza videoclipurile, iti va fi mai usor sa postezi in intervalul de timp care iti aduce cele mai multe view-uri pentru contul tau. Cei de la YouTube au anuntat in urma cu cateva saptamani ca se pregatesc sa lanseze o functie menita sa ajute creatorii de continut din acest punct de vedere. Pentru inceput, au testat noul feature pentru un numar mic de YouTuberi si, cand au vazut ca functioneaza, au facut-o disponibila pentru toata lumea.
Cum poti accesa aceasta informatie?
Daca vrei sa afli cand este online audienta ta, trebuie sa folosesti YouTube Analytics. Aceasta categorie iti permite sa afli care este locatia celor care te urmaresc, ce limba vorbesc, din ce grupa de varsta fac parte, daca sunt barbati sau femei si, mai nou, la ce interval orar intra online. Aceste date sunt adunate de la cei care iti urmaresc videoclipurile fiind conectati la YouTube prin contul lor personal.
Pentru a avea acces la aceste informatii, nu trebuie decat sa urmezi 3 pasi simpli. Iata care sunt acestia!
- Conecteaza-te la YouTube Studio.
- Din meniul din stanga, alege Analytics.
- Din meniul de sus, alege Audience.
Vei primi un grafic asemanator cu cel din poza de mai sus. Acesta este generat automat si se bazeaza pe vizualizarile pe care le-ai adunat in ultimele 28 de zile. In acestea, sunt incluse si vizualizarile primite de la cei care nu sunt abonati la canalul tau de YouTube. Intervalul orar la care audienta ta e prezenta in mediul online este marcata cu nuanta de mov inchis.
Poti folosi aceasta informatie atunci cand programezi postari, folosind optiunea de Visibility si apoi cea de Schedule. Astfel, poti fi sigur ca audienta ta va interactiona cu videoclipurile tale atunci cand este mai convenabil pentru programul lor.