În momentul de față, TikTokul este una dintre cele mai folosite platforme de social media în întreaga lume. Această platformă le-a oferit influencer-ilor libertate de creativitate și dinamismul care lipsea fotografiilor 2D.

Spre deosebire de alte platforme, TikTokul iti permite să devii viral mai repede decât pe alte platforme similare. Dar pentru aceasta trebuie să cunoști algoritmul după care funcționează.

Iată care este considerat a fi în prezent algoritmul TikTokului:

#1: Hashtag-uri

Pagina For You este locul în care utilizatorii își propun să ajungă pentru a deveni cunoscuți. Este posibil să fii tentat să folosești hashtaguri precum #Foryou, #ForYouPage și #FYP. Însă, potrivit declarației celor de la TikTok asupra algoritmului, includerea unuia dintre aceste hashtag-uri nu îți garantează un loc pe pagina For You.

Atingând fila Descoperiți, puteți găsi hashtaguri la modă, însă e recomandată și tastarea acestora pentru a verifica performanța unui hashtag.

Cauți hashtaguri care primesc multă atenție acum? Fii atent la pictogramele de foc de lângă hashtag-uri și încorporează hashtag-ul în descrierea ta, dacă conținutul se aliniază tematicii.

SFAT: Vezi care hashtag-uri sunt în tendințe acum și vezi cum poți adapta trendul la personalitatea ta, la brandul pe care îl reprezinți!

Dar fii precaut – să folosești un hashtag doar pentru că este în tendințe poate părea o idee bună, dar dacă hashtagul nu este legat de conținutul din videoclipul tău, s-ar putea să se întâmple efectul opus celui dorit. Găsește întotdeauna hashtaguri care pot fi identificate, care îi vor ajuta pe utilizatori să îți descopere conținutul și să informeze algoritmul TikTok despre ce este vorba!

#2: Descrieri

Descrierea ideală pentru TikTok ar trebui să fie scurtă, să conțină hashtag-uri relevante pentru conținutul pe care îl distribuiți.

TikTok este o platformă video destinată utilizării pe telefonul mobil, astfel că păstrarea și redarea ideii pe scurt este rețeta care își garantează succesul.

Pentru a face descrierile mai atractive, folosiți-vă de întrebări, glume sau adăugați o notă misterioasă.

#3: Melodii în tendințe

La fel ca hashtagurile, muzica și sunetele TikTok joacă un rol important în vizibilitatea conținutului tău.

Vestea bună: folosirea unui cântec în tendințe la momentul potrivit poate însemna o creștere rapidă a vizualizărilor și a aprecierilor!

Dar, spre deosebire de fila Discover a aplicației, sunetele TikTok nu sunt la fel de ușor accesibile. Cu excepția cazului în care vizualizezi în mod activ videoclipuri sau creați unul singur în cadrul aplicației, trebuie să fiți puțin mai siguri în a afla ce muzică și sunete sunt cele mai atractive, atunci știi sigur care melodii sunt cele mai în tendințe.

#4: Observă intervalul orar în care publicul tău este cel mai activ

Postarea conținutului atunci când publicul tău este cel mai activ este un mod sigur de a-ți crea vizibilitate. Și, datorită conturilor Pro TikTok, puteți accesa analizele activității audienței.

Este posibil ca analiza TikTok să nu fie la fel de aprofundată ca analiza Instagram. TikTok îți oferă o mulțime de informații utile pentru a te ajuta să înțelegi care e cel mai bun moment pentru a posta.

#5: Conținut video și editare

Nu se poate nega faptul că stilul video TikTok este unic – este un loc în care creativitatea se bucură de libertate și îți poți reprezenta brandul așa cum îți dorești.
Este esențial să ai o strategie video solidă care să captiveze spectatorii și să declanșeze re-vizionări și partajări.

Acesta este motivul pentru care videoclipurile TikTok cu un final deschis pot fi un factor declanșator pentru algoritm.

După ce ai un concept video excelent, merită să petreci ceva timp editând videoclipul TikTok pentru a face formatul și mai atrăgător pentru audiența ta.

#6: Locație

Locația este cu siguranță un factor cheie în ceea ce videoclipurile sunt recomandate utilizatorilor pe paginile lor For You.
Din această cauză, există o mulțime de potențial pentru întreprinderile mai mici de a beneficia de faptul că sunt pe TikTok pentru a spori cu adevărat gradul de cunoaștere a mărcii – mai ales dacă încearcă să ajungă la Gen Z și la Millennials.

Deși locația este o mică variabilă pentru algoritmul TikTok, nu se poate nega că utilizatorii au început să vadă (și să se intre în contact) cu conținut care a fost postat cel mai aproape de ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *