TikTok este cea mai instalata aplicatie in momentul de fata si oricine si-ar dori sa devina popular pe aceasta platforma. Insa pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a deveni viral nu sunt intotdeauna clari, motiv pentru care ai nevoie de o strategie atunci cand postezi.
Nimeni nu stie exact care este formula magica pentru a deveni viral, insa un lucru este insa cert – hashtagurile si trendurile iti pot aduce mai multe vizualizari si iti cresc sansele de a deveni celebru pe TikTok. Insa nu orice hashtag, ci doar cele care sunt populare in momentul in care iti publici videoclipul! Descopera, in cele ce urmeaza, care sunt trendurile si hashtagurile momentului pe TikTok.
Trenduri TikTok 2020
Inainte de a afla cum functioneaza hashtagurile, trebuie sa stii ca exista cateva categorii sau trenduri care detin pozitiile de top in lumea TikTok. Este recomandat sa postezi continut care sa se incadreze intr-una dintre urmatoarele categorii: Memes, Artists, Celebrities, Breakout Creators sau Dance Trends.
De cateva luni, au devenit foarte populare jocurile „Never Have I Ever” – de tipul provocarii „Am/N-am (facut)” – sau „Most Likely To” (unde desemnezi cine este cel mai predispus la o anumita activitate). Pentru a atrage cat mai multe vizualizari, este recomandat ca in aceste videoclipuri sa participe si parintii tai sau alte persoane de care esti apropiat.
Cele mai populare hashtaguri ale momentului
Iata care sunt cele mai populare hashtaguri pe care le poti adauga videoclipului tau, conform acestui articol.
- #comedy
- #bestvideo
- #tiktok4fun
- #thisis4u
- #loveyoutiktok
Incearca sa le combini cu un hashtag personalizat in functie de tipul de continut pe care il postezi. In cele ce urmeaza, descopera ce hashtaguri iti aduc mai multe sanse de a face bani din Tik Tok!
- #friendshipgoals
- #truefriendship
- #prank
- #blooper
- #bestforhealth
- #easyrecipe
- #tiktokrecipe
- #dancechallenge
- #life
- #beautytt
- #90sbaby
De asemenea, nu uita sa adaugi #romania pentru a te conecta cu audienta locala. Totusi, este recomandat sa te limitezi doar la cateva hashtaguri. TikTok nu iti permite sa folosesti decat 100 de caractere pentru descrierea videoclipului, spatiu in care sunt incluse si hashtagurile. Drept urmare, trebuie sa selectezi cu grija cuvintele care sa iti atraga publicul tinta.
Mai mult, trebuie sa alegi hashtagurile cu grija. Este adevarat ca cele mai populare dintre ele sunt si cele mai cautate, insa asta inseamna ca te lupti cu o competitie foarte mare si esti mai greu de observat. Ar trebui sa asociezi un hashtag foarte popular cu unul mai putin cautat pentru a-ti spori sansele de a fi observat pe TikTok.
Hashtaguri de continut
Cunoscute drept „content hashtags”, acestea te ajuta din punct de vedere SEO. Multi dintre cei care intra pe TikTok nu sunt la curent cu ultimele trenduri, insa folosesc cuvinte cheie pentru a viziona videoclipuri care ii intereseaza. Foloseste cuvinte simple, precum #dress sau #strawberry, care iti descriu postarea si care pot atrage un numar impresionant de urmaritori.
Nu uita sa folosesti un hashtag care sa se potriveasca cu perioada din an in care te afli, cum ar fi #christmas sau #mothersday. Daca vrei sa faci bani din Tik Tok, este recomandat sa iti creezi un cont Pro. Cu ajutorul acestuia, TikTok iti va oferi informatii legate de urmaritorii tai – din ce regiuni vin, ce varsta au, daca sunt de sex masculin sau feminin etc. Astfel, iti va fi mai usor sa creezi continut targetat pentru audienta ta.
Daca inveti sa folosesti hashtagurile in favoarea ta, vei avea mai multe sanse de a deveni viral si de a obtine bani din Tik Tok. In ciuda competitiei acerbe, aplicatia momentului garanteaza ca oricine poate deveni popular pe aceasta platforma.