Influencingul e un domeniu care a prins avânt în ultimii ani, dar mai ales în 2020, când pandemia ne-a izolat în case și ne-a determinat să petrecem mai mult timp pe rețelele de socializare. Astfel că foarte mulți tineri s-au îndreptat spre ocupația de online influencer.
Iată câteva calități importante pe care este recomandat să le dețină un influencer de succes:
1. Credibilitate
Statisticile arată că Influencerii produc conținut mai popular decât profesioniștii angajați. Acest lucru este posibil, deoarece oamenii se identifică mult mai ușor cu o persoană obișnuită care se confruntă cu aceleași dificultăți ca ale lor. De aceea, recomandările lor au mai multă credibilitate – fiindcă vin de la cineva ca ei, cineva care a avut aceeași problemă și a reușit să o rezolve.
2. Creativitate
Un adevărat online influencer vine mereu cu ceva nou. El nu duce lipsă de creativitate – fie că alege să vorbească din experiență personală, promovează un produs sau face un pamflet, fiecare material este diferit și original. Nu-ți fie teamă să fii diferit față de ceilalți, creativ.
3. Consecvență
Ca influencer, trebuie să știi că e important să fii consecvent în postări. Consecvența este calitatea care arată că influencerul își ia jobul în serios și păstrează legătura cu publicul său. Postează frecvent și ține cont de reacțiile publicului, vezi ce își doresc să vadă sau să știe.
4. Atenție
Nu e un secret că succesul unui influencer se vede în numărul de următori, dar și în reacțiile (engagementul) pe care le obține de la urmăritorii săi. De aceea se recomandă să fii atent la ce fel de materiale reacționează audiența ta, la ce oră obții cele mai multe vizualizări, care #-uri te aduc în top. De asemenea, întreabă-ți urmăritorii folosind story-uri, poll-uri, ce vor să vadă în următorul tău material online.
5. Pasiune
Un influencer adevărat este pasionat de ceea ce face și acest lucru se vede în materialele sale, în felul cum interacționează cu audiența sa. Pasiunea sa echivalează cu dorința de a învăța mai mult despre ceea ce îi interesează. Ei sunt mereu la curent cu cele mai noi trenduri și știri pentru a nu rămâne în urmă.
6. Se informează
În calitate de influencer, devii un formator de opinii. De aceea este important să fii informat corect și complet. Se spune că este ideal să folosești minim 3 surse de informare. E bine nu doar să fii informat, dar să fii și sigur de informația pe care o ai. De aceea, când alegi un subiect, fii sigur că afli totul despre subiectul respectiv și că poți răspunde la orice întrebare ți s-ar putea adresa.