Daca vrei sa iti promovezi produsele in mediul online, platforma TikTok nu trebuie trecuta cu vederea! La inceputul anului 2020, aplicatia TikTok a fost descarcata de 2 miliarde de ori, o cifra in continua crestere. Popularitatea acestei platforme le-a facut pe branduri sa inteleaga  ca o campanie de marketing pe TikTok este extrem de prolifica.

TikTok este o aplicatie creata de ByteDance in 2016. In 2017, compania chineza a cumparat si Musical.ly si au lansat platforma si in America. In ziua de astazi, este disponibila in peste 155 de tari, are peste 800 de milioane de utilizatori activi fiind cea mai descarcata aplicatie la nivel mondial.

Pentru a face bani din Tik Tok, se folosesc hashtaguri, challenge-uri (provocari) si cantece. Insa trebuie sa stii ca exista cateva reguli de care trebuie sa tii cont atunci cand vrei sa iti promovezi afacerea prin acest mediu. Cei de la Forbes ofera 3 reguli de „aur” pe care orice brand trebuie sa le cunoasca atunci cand vrea sa devina vizibil pe TikTok. Iata care sunt acestea:

1. Uita tot ce ai invatat pana acum despre social media!

2. Investeste timp in explorarea platformei!

3. Pune-ti increderea in creatorii de continut!

In cazul in care iti doresti sa generezi bani din Tik Tok, trebuie sa tii cont de cele trei sfaturi oferite de cei de la Forbes. Descopera mai multe despre acestea in cele ce urmeaza!

1. Uita tot ce ai invatat pana acum despre social media!

Cei de la Forbes sustin ca TikTok nu seamana cu niciuna dintre platformele de promovare online de produse. Este adevarat ca, daca vrei sa faci bani din Tik Tok, trebuie sa retii ca nu esti pe Instagram, nici pe YouTube si nici pe Facebook. TikTok este ceva nou, diferit si complet original. 

Din acest motiv, continutul de lunga durata de pe YouTube sau textele de dimensiuni mari de pe Instagram sau Facebook nu vor prinde bine aici. Pe TikTok trebuie sa fii scurt si la obiect. Daca nu le-ai trezit interesul utilizatorilor in primele zece secunde, ti-ai ratat sansa. 

Audienta de pe TikTok este formata majoritar din persoane sub 30 de ani, care apreciaza continutul cu care se pot identifica. Astfel, trebuie sa alegi sa iti promovezi produsele intr-o situatie obisnuita, cu care audienta ta poate empatiza cu usurinta. 

Un alt sfat esential este sa renunti la idei utilizate in trecut. Daca vrei sa devii viral pe TikTok, este important sa fii original si spontan. Elementul surpriza iti va aduce mai multe vizualizari decat poti spera.

In concluzie, trebuie sa fii autentic si sa tii pasul cu ultimele trenduri. Foloseste hashtaguri populare, cantece la moda si profita de meme-uri. Pentru a afla mai multe despre cum sa ajungi popular pe TikTok, acest articol iti pune la dispozitie informatii despre trendurile pe aceasta platforma.

2. Investeste timp in explorarea platformei!

Bineinteles ca toate sfaturile de la punctul anterior nu pot fi respectate daca nu te familiarizezi cu continutul video de pe TikTok. Insa pentru a face asta, nu exista decat o solutie. Descarca aplicatia si petrece cel putin cateva ore pe saptamana pe aceasta. Vizionand cat mai multe clipuri, iti va fi mai clar ce trebuie sa faci pentru a genera bani din Tik Tok. 

Este recomandat sa accesezi sectiunea For You, unde vei gasi o lista cu cele mai populare videoclipuri din perioada recenta, realizata in functie de preferintele tale. Acolo vei gasi videoclipuri care au adunat cele mai multe vizualizari in perioada recenta si care beneficiaza de o rata de engagement crescuta. 

Accesand aplicatia, vei afla care sunt dansurile la moda, ce provocari si hashtaguri se poarta si cum arata zona de trending. Vei reusi sa obtii o perspectiva de ansamblu si iti vei face o idee despre cum ar trebui sa arate campania ta de brand awareness pe TikTok.

3. Pune-ti increderea in creatorii de continut!

Daca vrei sa iti promovezi produsele sau serviciile pe TikTok, va trebui sa colaborezi cu un influencer de pe aceasta platforma. Este important sa respecti regula a doua si sa petreci timp pe TikTok, insa trebuie sa stii ca, indiferent cat timp dedici acestui aspect, exista cineva care intelege cum functioneaza aceasta platforma mai bine decat tine – creatorii de continut. 

Drept urmare, este bine sa te lasi pe „mana” lor atunci cand vrei sa faci bani din Tik Tok. In fiecare campanie de marketing, este vorba de o colaborare intre influenceri si companii. Acestea din urma ii invata pe creatorii din continut cum ar trebui sa procedeze pentru a respecta profilul companiei, imaginea acesteia si multe altele.

Cu toate acestea, nu este recomandat sa urmezi aceeasi strategie daca vrei sa faci bani din Tik Tok. TikTok-erii stiu mai multe decat o companie cu experienta in domeniu atunci cand vine vorba de aceasta platforma. Ei stiu ce fel de continut prinde la publicul lor si ce fel de videoclipuri ar trebui sa creeze pentru a capta interesul audientei.

In cazul in care vrei sa generezi profit din TikTok, e important sa te increzi in influencerii cu care colaborezi mai mult decat ai face-o in mod obisnuit. Asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la valorile de baza ale brandului tau, ci doar ca e cazul sa fii mai flexibil. 

Cand lucrezi cu un TikTok-er, este important sa gasesti o cale de mijloc, in care firma ta nu renunta la punctele forte care i-au adus succesul, iar influencerul are libertatea de a crea un continut care sa castige cat mai multe vizualizari.

Ce trebuie sa retii…

Daca descoperi reteta ideala de a te promova corespunzator pe TikTok, nu vei castiga doar maximum de conversii, ci vei obtine mai multi clienti! Partea buna la promovarea pe TikTok este ca ajunge la o audienta foarte tanara. Daca reusesti sa le castigi increderea de acum, te vei bucura de loialitatea lor mult timp de acum inainte.

Fii autentic, original, spontan, ai incredere in TikTok-eri, exploreaza continutul postat pe aceasta platforma si vei avea foarte multe sanse de a face bani din Tik Tok. Retine ca cel mai important este sa oferi continut interactiv, nu sa incerci sa iti vinzi produsele. Astfel, vei reusi sa castigi maximum de conversii pe aceasta platforma.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *