Dupa cum intuiesti, gasirea unui titlu bun este un pas fundamental pentru atragerea publicului tinta. In retorica, romanii vorbeau despre „captatio benevolentiae”, o tehnica prin care reuseai sa le captezi interesul interlocutorilor tai si care te ajuta sa obtii orice voiai de la ei. In ziua de azi, acest procedeu nu a disparut si este esential pentru toti creatorii de continut.

Iti poti imagina ca formulele de titlu sunt utile doar pentru cei care scriu articole, insa nimic nu este mai gresit. Daca stii cum si cand sa folosesti aceste sugestii de titluri la care nimeni nu poate rezista, vei reusi sa deschizi toate usile.

Lista cu 51 de formule de titluri a fost inspirata dintr-un articol realizat de cei la Sumo. Cu toate acestea, varianta pe care ti-o oferim in articolul de fata a fost adaptata pentru creatorii de continut romanesc si a fost modificata pentru a satisface cerintele publicului din Romania. Totusi, cei de la Sumo au realizat si un experiment pentru a testa in ce masura a fost influentat traficul de utilizarea acestor titluri „catchy”. Rezultatele experimentului nu au surprins pe nimeni – utilizarea titlurilor potrivite a crescut traficul considerabil!

Nu in ultimul rand, trebuie sa stii ca aceasta este cea mai mare lista de formule pentru titluri din spatiul romanesc! Nu vei gasi nicaieri mai multe sugestii de titluri atractive decat aici! Am incercat sa acoperim toate formulele folosite in presa, sa le adaptam la diferite audiente si sa acoperim cat mai multe subiecte! Nu iti ramane decat sa descoperi care sunt cele 51 de formule de titluri care vor aduce cresteri fenomenale pentru traficul tau!

1 Titlul de tip „cum sa”
Cum sa [obtii rezultatul dorit]
Ex: Cum sa dai jos kilogramele adunate in timpul autoizolarii

2 – Titlul cu lista perfecta
[Numar mare] de metode/idei pentru a [obtine un rezultat]
Ex: 30 de metode pentru a iti creste profitul online

3 – Titlul cu cel mai bun ghid

Cel mai bun ghid pentru a [obtine rezultatul dorit]
Ex: Cel mai bun ghid pentru ingrijirea parului deteriorat

4 – Titlul care creeaza panica

Socant! Tu ai [actiune cu rezultate nedorite]?
Ex: Socant! Ai mancat din greseala acest fruct otravitor?

5Titlul care contine un strigat de ajutor
Spune stop [obicei care trebuie oprit]
Ex: Spune stop stresului de la munca!

6 Titlul cu metode eficiente
[Numar] [metode] dovedite pentru [obtinerea rezultatul dorit]
Ex: Tehnici de relaxare: 14 trucuri cu efect imediat

7Titlul cu greseli
[Numar] greseli pe care oamenii le fac atunci cand [actiune obisnuita]
Ex: 11 greseli pe care toata lumea le face atunci cand se spala pe dinti

8Titlul care iti impartaseste secrete
[Numar] de secrete prin care [obtii rezultatul dorit]
Ex: 10 secrete care iti transforma viata

9 – Titlul scandalos
De ce [subiect tabu/controversat]
Ex: De ce trebuie sa porti masca si atunci cand esti singur pe strada?

10 – Titlul cu lectii invate dupa o experienta
[Numar] de lectii pe care le-am invatat in timpul [experienta]
Ex: 10 trucuri pe care le-am invatat in Cartierul Rosu din Amsterdam

11 – Titlul cu exemplu testat
[Obiectul] folosit de peste [exemplu] pentru [obtinerea rezultatului dorit]
Ex: Instrumentul pe care cele mai bune site-uri din lume il folosesc pentru a-si creste traficul

12 – Titlul tip marturisire

Cum a reusit [companie] sa obtina [rezultat] in [perioada]
Ex: Cum a reusit TikTok sa devina cea mai instalata aplicatie in doar 2 ani?

13 – Titlul care anuleaza un protest presupus

[Da/Nu], nu trebuie sa [presupunere] pentru [a obtine rezultatul dorit]
Ex: Nu, nu trebuie sa tii o dieta ca sa slabesti

14 – Titlul tip intrebare
Inca mai esti/ai [intrebare]?
Ex: Inca mai folosesti acest detergent?

16 – Titlul care ilustreaza consecinte surprinzatoare
Cum [actiune inofesiva] poate cauza [rezultat nedorit]
Ex: Iata cum laptele poate fi daunator pentru sanatatea ta

17 – Titlul cu numele cuiva celebru
Cum [a obtinut rezultatul dorit] [persoana publica]?
Ex: Cum a reusit Dorian Popa sa adune milioane de abonati pe YouTube?

18 – Titlul care te invata ce trebuie sa faci pentru a evita consecinte nedorite
Cum sa [rezultat dorit] (fara sa [consecinta nedorita])
Ex: Cum sa fii un freelancer de succes (fara sa pierzi timpul)

19 – Titlul cu metode usoare
[Numar] de metode simple/usoare pentru [obtinerea rezultatului dorit]
Ex: 20 de metode usoare pentru a-ti creste veniturile

20 – Titlul care prezinta rezultatul unei analize
Am analizat [numar] de [subiect de interes]. Iata ce am descoperit!
Ex: Am analizat 200 de programe de afiliere. Iata ce am descoperit!

21 – Titlul-ghid
Cel mai [adjectiv pozitiv] ghid pentru [obtinerea rezultatului dorit]
Ex: Cel mai bun ghid pentru a economisi bani

22 – Titlul-trucuri
[Numar] trucuri pentru [obtinerea rezultatului dorit]
Ex: 25 de trucuri pentru a deveni un freelancer de succes

23 – Titlul care iti ofera o explicatie
De ce [obiect/obicei] te poate ajuta sa [rezultat]
Ex: De ce uleiul CBD te ajuta sa dormi mai bine

24 – Titlul cu pasii pe care trebuie sa ii urmezi
[Numar] de pasi pentru [obtinerea rezultatului dorit] sau [Rezultatul dorit] pas cu pas
Ex: Cum sa devii un expert in marketing afiliat pas cu pas

25 – Titlul WTF
[Numele unei persone] si [obiectul] lui/ei fac [activitate ciudata, amuzanta]
Ex: Fiica lui Cabral este pazita de cainele de 50 de kg al familiei

26 – Titlul-test
Test: Ce [personaj/subiect] esti?
Ex: Test: Ce personaj din Harry Potter esti?

27 – Titlul cu subiect surprinzator
[Persoana] care a devenit [titlu surprinzator] dupa ce [actiune surprinzatoare]
Ex: Fetita care a devenit bebelusul minune dupa ce a inceput sa vorbeasca la doua luni

28 – Titlul care ghiceste viitorul
Nu vei reusi [obtinerea unui rezultat] pana nu [actiune]
Ex: Nu vei reusi sa slabesti pana nu incerci acest truc!

29 – Titlul cu stirea de ultima ora
News Alert: [Stire]
Ex: News Alert: Ce trebuie sa contina noua declaratie

30 – Titlul care porunceste
Inceteaza sa / Nu mai [recomandare]
Ex: Nu mai cumpara de la firma asta niciodata!

31 – Titlul cu motive
[Numar] de motive pentru care [efect]
Ex: 17 motive pentru care nu te intelegi cu soacra

32 – Titlu-fantezie
Imagineaza-ti ca [rezultat dorit]
Ex: Imagineaza-ti ca ai un miliard de euro!

33 – Titlul cu metode mai putin cunoscute
[Numar] de metode mai putin cunoscute pentru [obtinerea rezultatului dorit]
Ex: 9 metode mai putin cunoscute pentru a ramane insarcinata

34 – Titlul care isi doreste sa te invete
Iata ce ar trebui sa stii despre [subiect]
Ex: Iata ce ar trebui sa stii despre deschiderea unei afacei pe Amazon

35- Titlul pe scurt
Esti/nu esti [cateva cuvinte care rezuma un subiect]
Ex: Nu esti primul care trece prin asta!

36 – Titlul care anuleaza o credinta comuna
Iata de ce [subiect cu care nu multa lume este de ce acord]
Ex: Iata de ce fructele te fac sa te ingrasi

37 – Titlul care ofera solutii
De ce [problema] (si cum poti sa o rezolvi)
Ex: De ce suferi de insomnie (si cum poti sa te tratezi)

38 – Titlul cu experti

[Numar] de [experti] te invata [subiect]
Ex: 20 de nutritionisti impartasesc retele lor preferate

39 – Titlul care iti reaminteste
Retine: [Fapt divers]!
Ex: Retine: Nu poti sa ai o relatie sanatoasa daca nu aplici aceasta strategie!

40 – Titlul comparatie
Esti mai degraba un/o [X] sau un/o [Y]?
Ex: Esti mai degraba un tigru sau o gazela?

41 – Titlul trivia
Poti sa descoperi [provocare]?

Ex: Poti sa descoperi ce este gresit in aceasta imagine?

42 – Titlul in care cuvantul cheie apare primul
[Cuvant cheie]: Cum sa [expresie cu cuvantul cheie]
Ex: Influencer pe Instagram: cum sa devii un influencer cunoscut pe Instagram

43 – Titlul care promite
Te vom ajuta sa [obtii rezultatul dorit]
Ex: Te vom ajuta sa castigi de cinci ori mai mult decat castigi acum

44 – Titlul care prezinta rezultate
Cum au reusit sa [rezultat dorit] aceste [persoane] in [perioada]
Ex: Cum au construit acesti antreprenori o afacere de succes in 30 de zile

45 – Titlul tip teaser
Aceste [numar] [obiecte] te pot ajuta [sa obtii rezultatul dorit]
Ex: Aceste 5 exercitii te pot ajuta sa slabesti 2 kilograme intr-o saptamana

46 – Titlul cu informatie aditionala
[Numar] de lectii pe care le-am invatat de la [persoana/eveniment] ([numarul X] te va [verb])
Ex: 7 lectii pe care le-am invatat la MozCon (Nr. 2 te va surprinde!)

47 – Titlul cu brand

[Expresie de titlu] (Ghidul [nume de brand])
Ex: 135 de metode pentru a genera mai mult profit pe Internet (Ghidul Google)

48 – Titlul urgent
[Actiune] ACUM
Ex: Schimba-ti banca ACUM

49 – Titlul care se adreseaza publicului tinta
Esti [public tinta]? Esti [rezultat nedorit]?
Ex: Ai intre 20-30 de ani? Nu cumva folosesti produse care iti imbatranesc tenul prematur?

50 – Titlul increzator
[Afirmatie increzatoare]: Ce dovedeste [studiu care ofera exemple concrete]
Ex: 40% dintre romani nu stiu sa navigheze pe internet: Ce dovedeste un studiu efectuat la inceputul acestui an

51 – Titlul care trezeste curiozitatea
Nu o sa iti vina sa crezi! [Stire]
Ex: Nu o sa iti vina sa crezi! Care sunt cele mai cumparate produse online?

Acum ca ai aflat care sunt cele 51 de formule de titluri care iti garanteaza ca utilizatorii vor da click pe articolul/videoclipul tau, le poti folosi imediat ce ai ocazia.

Iata care sunt cele patru meserii pentru care aceste formule vor reprezenta calea sigura de a obtine mai multi bani online.

Daca esti freelancer, ai nevoie de titluri captivante, care sa nu ii lase pe angajatori sa treaca cu vederea aplicatia ta pentru un joburi freelancer. De asemenea, indiferent daca lucrezi in zona de content writing, de copywriting, de ghost writing si asa mai departe, articolele tale vor avea nevoie de aceste formule care vor atrage mai multi cititori decat ai putea spera. Serviciile tale vor castiga mai multa audienta si credibilitate. Cu timpul, vei reusi sa obtii castiguri fenomenale din meseria de freelancer.

Daca lucrezi in industria de marketing afiliat, inseamna ca esti platit in functie de cati cititori acceseaza link-ul de afiliere postat de tine pentru a cumpara produsele recomandate in articol. Insa pentru a ajunge in acel punct, trebuie sa convingi oamenii sa citeasca ceea ce scrii. Astfel, ai nevoie sa te diferentiezi de restul creatorilor de continut printr-un titlu atractiv si interesant, cum sunt cele recomandate in lista aceasta.

Iti punem la dispozitie nu mai putin de 51 de formule de titluri care garanteaza ca traficul de pe pagina ta va creste. Nu conteaza ca esti un scriitor genial, cum nu s-a mai vazut! Daca nimeni nu citeste ceea ce scrii, nu conteaza. Cea mai eficienta metoda de a-ti atrage cititorii este de a le trezi curiozitate cu un titlu care ii va face sa vrea sa descopere ce ai de spus.

Daca esti YouTuber, se aplica aceeasi regula. Datele arata ca in momentul de fata, nu mai putin de 50 de milioane de YouTuberi posteaza videoclipuri regulat pentru a obtine subscriberi, vizualizari si pentru a castiga cat mai multi bani din YouTube! Insa cum poti sa te diferentiezi pe aceasta platforma atunci cand concurenta este atat de mare? Pentru ca utilizatorii YouTube au de ales intre aproximativ 50 de miliarde de videoclipuri diferite pe care le pot viziona (sursa), tu trebuie sa gasesti o modalitate inventiva si eficienta pentru a-i atrage.

Pentru a obtine vizualizarile de care ai nevoie in cariera ta de YouTuber, este esential sa pornesti la drum cu „dreptul” ceea ce inseamna sa creezi un thumbnail captivant si un titlu irezistibil. Daca reusesti sa gasesti formula magica prin care sa le obtii pe cele doua, utilizatorii nu se vor putea abtine sa nu dea click pe videoclipul tau. De aceea, ai nevoie de lista pe care ti-o punem la dispozitie. Daca vrei sa afli care sunt cele mai eficiente metode de a genera bani din YouTube, verifica acest articol, unde iti prezentam 10 trucuri in acest sens.

Daca esti influencer, stii deja ca textul este la fel de important precum continutul vizual pe care il prezinti. Desi creezi poze atractive, filmulete interactive, story-uri excelente, tot ai nevoie de un titlu sau de o descriere originala, care sa te ajute sa promovezi continutul creat. Cu formulele oferite in aceasta lista, mergi la sigur!

Alege cateva formule din lista oferita mai sus si foloseste-le in blogul/site-ul tau, pe YouTube, pe pagina ta de Instagram sau TikTok, in e-mailuri, pe Tinder si oriunde altundeva doresti! Selecteaza un titlu care iti place si simti ca ti se potriveste si pregateste-te sa obtii cel mai mare trafic de care ai avut parte vreodata!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *