Ai un numar impresionant de followeri, insa ti-ai dori sa cresti rata de engagement si sa monetizezi contentul? Atunci inseamna ca ai ajuns unde trebuie! Indiferent daca esti influencer, blogger sau YouTuber, acest articol te va ajuta sa produci continut interactiv cu efort minim.

Cei de la Entrepreneur.com au impartasit reteta secretului, care te ajuta sa le castigi increderea celor care te urmaresc si care ii face sa interactioneze cu postarile tale. Sfatul acestei publicatii este sa creezi trei tipuri continut in care personajul principal este, pe rand, brandul tau personal (personalitatea ta online), audienta ta si, nu in ultimul rand, relatia dintre voi.

Noi am preluat ideea celor de la Entrepreneur si am imbogatit-o cu exemple personale sau adunate de la influencerii de succes. Asadar, iata cum poti sa iti transformi followerii in clienti in doar trei pasi simpli.

Pasul 1 – Postari despre tine

  1. Arata-le urmaritorilor tai cum decurge o zi obisnuita pentru tine, care este programul tau de munca si cum ai lucrat la diferite proiecte. Astfel, audienta ta se va simti mai apropiata de tine.
  1. Cand simti ca nu ai foarte multe de spus despre tine, apeleaza la povestea cuiva care a avut succes in domeniul in care activezi si tu. Din fericire, este foarte usor sa gasesti informatii despre diferiti antreprenori care s-au confruntat cu problemele prin care trec si o parte din followerii tai si cu care acestia din urma se pot identifica.
  1. Daca ai experienta in domeniul online, cu siguranta poti apela la continutul postat de tine in trecut. Indiferent daca este vorba de o postare de blog, un episod de podcast sau un videoclip de pe YouTube, poti sa citezi din ceva ce ai spus sau facut in trecut. Astfel, audienta ta va vedea nu doar ca esti o persoana constanta, ci si ca poate avea incredere in tine.

Pasul 2 – Postari doar despre audienta ta

  1. Posteaza o poza in care esti alaturi de un prieten, de un membru al familiei sau de un animal de companie. Aceste imagini te ajuta sa iti creezi o imagine prietenoasa si sociabila.
  1. Din cand in cand, adreseaza intrebari care sa te ajute sa descoperi mai multe despre audienta ta. Foloseste intrebari cu final deschis (de pilda: „Care este prima amintire din viata ta?”) la care followeri tai sa raspunda in sectiunea de comentarii. Aceasta strategie iti va creste rata de engagement.
  1. Cand ramai fara inspiratie, ofera-le followerilor tai cate un fun fact, un fapt divers pe care crezi ca nu il stiau si ca l-ar putea gasi interesant. Mai mult decat curiozitatile generale sunt apreciate diferite trucuri, ponturi sau informatii utile.
  1. In functie de conditiile actuale, incearca sa impartasesti mici secrete cu audienta ta. De pilda, daca este vara si costumele de baie sunt foarte scumpe, le poti recomanda un site cu reduceri la haine online. Cu siguranta, iti vor fi recunoscatori si se vor intoarce la pagina ta pentru mai multe recomandari.

Pasul 3 – Postari despre voi/relatia voastra

  1. Nu uita sa iti tii audienta la curent cu planurile tale si, pe cat posibil, cu strategia ta de promovare. Invita-i sa participe la evenimentele tale si impartaseste cu ei experientele prin care treci.
  1. Fara sa exagerezi, multumeste-le ocazional pentru sprijinul pe care ti l-au oferit si pentru increderea de care au dat dovada. Incearca sa iti exprimi sentimentele intr-o maniera cat mai sincera si autentica.

Dupa ce ai trecut de cele 9 etape, simte-te liber sa o iei de la capat. Poti folosi fiecare idee pentru cate o zi diferita. Astfel, in mai putin de doua luni, vei observa ca rata de engagement de pe pagina ta a crescut, iar relatia dintre tine si followerii tai s-a consolidat si a devenit mai profitabila pentru tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *