Atunci cand vrei sa faci bani din YouTube, exista doua aspecte pe care nu trebuie sa le pierzi din vedere. In primul rand, castigurile din aceasta platforma video sunt fabuloase si, daca ai succes aici, poti renunta la orice alta forma de venit. Totodata, concurenta este acerba si este esential sa te faci remarcat. Un studiu realizat de Cisco arata ca 79% din traficul online din 2019 este reprezentat de continutul video.
Articolul de fata se refera la ultimul aspect si incearca sa iti ofere raspunsul la intrebarea legata de ce trebuie sa faci ca sa iesi din multime intr-un mediu atat de competitiv?
Exista o strategie pe care doar cei mai buni YouTuberi o folosesc si aceasta se numeste „Hub, Hero, Help”. Descopera, in cele ce urmeaza, ce reprezinta acesti termeni si cum poti incorpora aceasta tehnica in canalul tau de YouTube!
Hub
Dupa ce ai castigat atentia celor care ti-au vizionat clipul si i-ai transformat in clienti sau abonati, este important sa ii faci pe acestia sa se intoarca la canalul tau de YouTube.
O strategie de tipul Hub se refera la un continut care ii incanta pe cei care il primesc si care ii face sa isi doreasca sa revina la canalul tau de YouTube. Pentru asta, ar trebui sa iti imparti continutul in episoade si sa ii propui publicului tau sa interactioneze cu povestile tale prin diferite metode.
Cea mai folosita metoda este reprezentata de comentarii. De pilda, poti sa scrii tu primul comentariu la clipul tau, care sa contina o intrebare legata de subiectul abordat. De asemenea, poti sa lansezi o provocare la care sa iti inviti audienta sa participe. Nu uita sa le amintesti sa foloseasca un hashtag unic pentru provocarea ta.
Un YouTuber care a folosit strategia Hub este fitness influencerul Chloe Ting, care le-a propus urmaritorilor ei sa posteze rezultatele obtinute in urma programelor ei de fitness si a reactionat, ulterior, la acestea.
Hero
Scopul unui videoclip de tipul Hero este de a atrage atentia vizitatorilor si de a aduna mai multi abonati. Daca vrei sa creezi continut Hero, trebuie sa fii original si sa iti implici audienta in clipul pe care il postezi.
Multi YouTuberi care colaboreaza cu un brand folosesc aceasta strategie pentru a sublinia mesajul pe care compania respectiva isi doreste sa il transmita. Majoritatea videoclipurilor Hero folosesc continut de tipul marturisiri, storytelling sau lansare de produse printr-o naratiune convingatoare.
Help
In partea de Help, le raspunzi celor care te urmaresc la intrebarile pe care ti le-au adresat. Formatul tipic al unui astfel de continut este Q&A, insa poti apela si la tutoriale, videoclipuri de tipul how to si asa mai departe.
Totodata, te poti orienta dupa trendurile momentului sau dupa sarbatorile anuale din perioada in care te afli. De exemplu, in preajma sezonului estival, poti crea un clip in care sa-ti inveti spectatorii cum sa accesorizeze o esarfa de plaja.
Retine ca cele trei strategii expuse mai devreme pot fi utilizate simultan, aceasta fiind o cale sigura spre succes. Cunoscuta si ca Triple H, strategia Hub, Hero, Help te ajuta sa creezi continut care va aduna mai multe vizualizari si aprecieri, iti va aduce abonati noi si te va ajuta sa generezi bani din YouTube.