Atunci cand lucrezi in industria de marketing afiliat sau in cea de influencer marketing, este esential sa inveti cum sa creezi un elevator pitch pentru brandul tau personal. Daca promovezi produse sau alte servicii, este important sa demonstrezi ca stii sa te promovezi pe tine.
Sa creezi un pitch perfect te va avantaja si pe tine din moment ce vei dovedi ca iti faci treaba cum trebuie. Daca esti implicat intr-un program de afiliere, vei obtine mai multe venituri. Pe de alta parte, daca esti influencer, YouTuber, TikToker, iti va fi mai usor sa gasesti branduri cu care sa colaborezi.
Ce este un elevator pitch?
Denumirea acestui tip de discurs indica durata sa. Pitch-ul tau (prezentarea sau descrierea ta) trebuie sa fie suficient de scurt incat sa poata fi rostit in timpul unei calatorii cu liftul. De aceea, este important sa ai o prezentare scurta si la obiect, care sa aiba un impact puternic asupra interlocutorului tau.
Cand faci prezentarea unui produs, poate fi dificil sa il faci sa se diferentieze de competitie. La fel se intampla si atunci cand incerci sa iti promovezi brandul personal. Vestea buna e ca, daca urmezi sfaturile oferite in acest articol, vei reusi sa creezi un pitch irezistibil care iti va aduce rezultatele scontate.
Asadar, iata 3 pasi pe care trebuie sa ii urmezi pentru a crea un elevator pitch perfect pentru produsele, serviciile si brandul promovat!
1. Mentioneaza aspectele care te fac unic
Cand iti creezi pitch-ul, este important sa te diferentiezi de restul competitorilor. Daca esti de ceva timp in industria marketingului online, cu siguranta ai cateva realizari cu care te mandresti, asa ca nu te feri sa le „scoti la inaintare”.
Daca iti cunosti punctele forte si le evidentiezi, ai multe sanse de a semna contractul pe care ti-l doresti. Include informatii de genul: cati abonati sau subscriberi ai, care este rata de engagement a canalului tau, care este postarea care a adunat cele mai multe like s.a.m.d.
2. Subliniaza modul in care audienta ta este compatibila cu brandul respectiv
Cand construiesti un elevator pitch, nu uita sa incluzi comunitatea ta de followeri. Audienta ta este cel mai convingator argument pe care il ai si, daca este prezentat corect, acesta ar putea sa faca diferenta intre o prezentare nereusita si una de succes.
Bineinteles ca, atunci cand vrei sa colaborezi cu un brand anume, este bine sa te interesezi care este audienta lor tinta. Atunci cand identifici elementele care caracterizeaza publicul la care vor sa ajunga, este bine sa corelezi aceste informatii cu urmaritorii tai din mediul online.
3. Propune ceva nou
Foarte multe companii si branduri isi doresc sa descopere un concept original, care sa ii ajute sa se diferentieze de restul competitorilor de piata. Pentru a intruni aceasta cerinta, este important sa stii tot ce se intampla in mediul online. Blogul nostru te tine la curent cu ultimele noutati din domeniu si iti prezinta subiectele fierbinti ale domeniului, asa ca ai putea sa gasesti o sursa de inspiratie chiar aici!