Fie ca este la inceput de drum, fie ca deja are o cota importanta de piata, fiecare business are nevoie de promovare constanta pe social media. Poate fi destul de dificil sa gasesti idei “fresh” de continut atunci cand postezi zilnic, insa numai continutul proaspat si de calitate poate mentine atentia celor care te urmaresc in online.
Tocmai de aceea, in randurile ce urmeaza, vei descoperi 7 idei creative pe care le poti folosi pentru a posta continut de calitate si a-ti promova brand-ul pe retelele de socializare!
1. Continutul video
In prezent, videoclipurile “aduna” majoritatea traficului din online. Astfel, daca nu postezi continut video pe platformele sociale, renunti la foarte mult reach si engagement din partea auditoriului. Poti alege o multitudine de variante:
- – Stories pe Facebook si Instagram;
- – Snapchat;
- – YouTube;
- – Live video pe Facebook, Instagram si LinkedIn;
- – IGTV;
- – TikTok;
- – Videoclipuri in newsfeed pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter si Pinterest.
Poti da share la videoclipuri pe orice canal de comunicare online, insa pentru Facebook si Twitter, cel mai bine este sa le incarci direct in platforma (in loc sa impartasesti link-ul de YouTube) pentru a atrage cat mai mult engagement.
2. Video live
Pe langa postarea videoclipurilor, poti incerca transmiterea de video live pe platformele de socializare. Conform unui studiu realizat de Vimeo si New York Magazine, 4 din 5 persoane prefera sa urmareasca continut video live decat sa citeasca o postare de blog. Astfel, atunci cand lansezi un produs sau un serviciu nou, poti organiza o prezentare in direct.
3. Echipa cu care lucrezi
Pot trece ani pana sa reusesti sa construiesti increderea clientilor in brandul tau, insa prezentarea persoanelor care lucreaza in echipa ta poate crea mai rapid o conexiune cu auditoriul. Oamenii reali care isi dau interesul in fiecare zi pentru a oferi servicii sau produse de calitate au foarte mare “priza” la public. Persoanele care te urmaresc pe social media vor putea asocia echipa cu brandul, ceea ce va intari conexiunea cu ce face si ce ofera afacerea ta.
4. Stirile interne
Este benefic sa impartasesti stiri din cadrul firmei cu auditoriul de pe social media, insa trebuie sa o faci intr-un mod personalizat. De exemplu, ai putea posta o fotografie cu membrii echipei care sarbatoresc un succes deosebit sau se bucura de un nou produs lansat pe piata. Aceasta abordare are mult mai multe beneficii decat lansarea unui comunicat de presa.
5. Articole si postari de blog
Daca site-ul tau are si o sectiune de blog, poti da share pe platformele de social media la toate articolele pe care le realizezi. Stirile din domeniu, despre companie sau despre joburile disponibile pot fi interesante pentru urmaritori, atat timp cat sunt postate intr-un stil deosebit. Pentru Instagram, de exemplu, trebuie sa pui accent pe prezentarea grafica a postarii, iar daca postezi pentru Stories (si ai peste 10.000 de urmaritori), foloseste functia Swipe Up.
6. O privire in spatele cortinei
Persoanele care te urmaresc pe social media sunt interesate de ceea ce faci, asadar ai putea sa impartasesti cateva secrete. Platformele de social media sunt excelente pentru postarea fotografiilor si videoclipurilor care descriu mici detalii ale activitatii pe care o desfasori in fiecare zi. Evenimentele de la birou, procesul de creatie, impachetarea produselor sau orice alt detaliu interesant poate fi prezentat atat video, cat si foto.
7. Concursuri si promotii
Rasplateste fidelitatea urmaritorilor si aduna noi fani prin desfasurarea concursurilor cu premii pe social media. Una dintre conditiile participarii la concurs ar putea fi postarea unui comentariu sau efectuarea unui share pentru postarea ta.
Astfel, postarea va avea un impact mult mai mare asupra comunitatii, iar persoanele care nu cunosteau brandul pot deveni chiar urmaritori fideli. In plus, aceste concursuri sunt o cale deosebit de eficienta de a promova noi produse sau servicii.