Anul 2020 a fost un an în care platformele de Social Media s-au îndreptat spre partea video. Dacă la începutul anilor 2000 asistam la digitalizarea fotografiilor și dorința de a-ți posta pozele cu prietenii și selfie-urile pe platformale de socializare, în 2020 am asistat la trecerea de la poze la video. Acest lucru se datorează TikTokului. La scurt timp, Instagramul s-a aliniat noilor tendințe și a introdus videourile Reels.

Reels – dinamism și energie

Reelsul a adus Instagramului dinamism și energie. Creatorii de conținut au profitat de această ocazie pentru a elabora videouri de 15-30 de secunde prin care să se prezinte pe sine, momente din viața lor sau din culisele ședințelor foto. Reelsul e un instrument care te îndeamnă să fii creativ, e nota de libertate de care aveau nevoie creatorii de conținut.

Modalitate de a te apropia de publicul tău

Reelsul e o bună modalitate de a te apropia de publicul-țintă. Poți realiza scurte videouri prin care să prezinți culisele afacerii tale, astfel audiența ta te va cunoaște mai bine pe tine și echipa ta. Mai mult de atât, se va putea identifica mai bine cu produsul tău.

Prezintă beneficiile brandului tău într-un mod original

Fiind vorba de un video scurt și dinamic, folosește Reels pentru a prezenta beneficiile brandului tău. Fă-ți o listă cu toate beneficiile de care vrei să afle publicul tău și prezint-o într-un mod original. Folosește de muzica și de efectele puse la dispoziție de aplicație.

Ține cont de algoritmul Reelsului

Dacă vrei ca videourile tale să ajungă la un public-țintă cât mai mare, ține cont de algoritmul Reelsului:

  • fă videouri amuzante sau motivaționale, au cea mai mare priză la public
  • folosește hashtaguri potrivite conținutului (se recomandă între 5 și 10 hashtaguri)
  • Reels ține cont de locația dispozitivului tău, așadar ține locația activă
  • filmează în format vertical
  • folosește melodii din biblioteca muzicală a Instagramului (Instagram identifică piesa și alocă videoul tău în lista de sugestii de videouri realizate pe piesa respectivă)

Nou: Reels Ads

Instagram a anunțat oficial introducerea serviciulio de promovare plătită a videourilor din secțiunea de Reels. Dacă îți dorești ca videoul tău să ajungă viral aproape instant, promovează-l!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *