Probabil ai auzit ca exista posibilitatea sa cumperi followeri pe Instagram. Daca vrei sa descoperi ce implica aceasta alegere, gasesti un raspuns sincer in ACEST ARTICOL. De asemenea, trebuie sa stii ca exista nenumarate metode de a obtine mai multi urmaritori pe Instagram. Descopera, in cele ce urmeaza, cum poti ajunge la publicul tinta si cum poti castiga followeri valorosi.

Modul in care functioneaza algoritmul Instagram este ca recompenseaza rata de implicare (engagement) dintre utilizatori mai mult decat numarul impresionant de followeri pe care ai reusit sa il aduni. Daca ai reusit sa oferi postari cu care audienta ta a interactionat in mod repetat, algoritmul Instagram te va ajuta sa apari in pagina cu recomandari a multor utilizatori. Astfel, este evident ca nu ai nevoie sa cumperi followeri Instagram, ci sa creezi continut autentic, care sa rezoneze cu cat mai multe persoane.

Insa cum faci sa ajungi la publicul tinta?

Mai presus de orice, trebuie sa tii de cont de practicile de marketing Instagram. Daca respecti cerintele acestora, poti ajunge la mii de utilizatori ai aceste platforme indiferent daca iti construiesti brandul personal sau daca administrezi contul unei companii.

Pentru inceput, asigura-te ca vizibilitatea contului tau este publica, nu privata. Astfel, mai multe conturi de Instagram vor putea interactiona cu postarile tale. Totodata, acestea vor putea fi distribuite pe paginile de explorare ale diferitelor conturi, ceea ce iti permite sa iti cresti audienta in mod organic.

Un alt sfat pentru incepatori este sa exploreze diferite modalitati de a crea continut. Incearca toate tipurile de postari – imagini, GIF-uri, videoclipuri, Boomerangs, chestionare in story-ul tau, distribuire de continut postat pe alte platforme sociale, cum ar fi Facebook, YouTube, TikTok s.a. Daca vrei sa le castigi increderea celor care te urmaresc, este esential sa postezi continut de calitate inalta, sa folosesti descrieri atragatoare.

Dupa ce ai castigat cativa followeri Instagram, continua sa postezi regulat si incearca sa iti gasesti propriul stil, care te va ajuta sa te diferentiezi de restul influencerilor de pe aceasta platforma. Nu uita sa folosesti hashtaguri, acestea fiind o modalitate excelenta de a atrage urmaritori noi pentru contul tau.  

Cand alegi hashtag-uri, trebuie sa ai doua criterii in minte:

  1. Hashtagurile sunt populare in momentul in care postezi. Foloseste unul dintre site-urile care iti ofera o lista cu cele mai populare hashtaguri ale momentului si foloseste-le pe cele care se potrivesc cu continutul tau.
  2. Hashtagurile sunt compatibile cu brandul tau. Instagram iti permite sa folosesti doar 30 de hashtaguri. Daca le folosesti cum trebuie, acestea te vor ajuta sa obtii mai multi followeri pe aceasta platforma.

Insa nu doar hashtagurile trebuie sa fie in concordanta cu brandul tau. Indiferent daca incerci sa devii influencer pe cont propriu sau daca lucrezi pentru o companie, este foarte important sa intelegi cum se raporteaza audienta ta la contul tau. Brandul tau are o personalitate proprie – in functie de aceasta, iti poti permite sa fii mai ironic, mai amuzant, mai indraznet s.a.m.d. 

Studiile au demonstrat ca un influencer este vazut ca un prieten, nu ca o figura publica. Drept urmare, cu timpul, audienta ta se va reintoarce la profilul tau cu asteptari create intr-o anumita directie, motiv pentru care nu vrei sa ii dezamagesti. De pilda, daca ai un canal de traveling, este posibil sa iti pierzi cativa urmaritori cand decizi sa postezi continut despre ritualul tau de fitness. 

Nu in ultimul rand, nu uita sa folosesti toate tool-urile pe care Instagram le pune dispozitie pentru utilizatorii sai, cum ar fi Instagram Live, IGTV, Instagram Stories sau Cumparaturi pe Instagram. Ai la dispozitie variate moduri de a te conecta cu utilizatorii si, cu cat acorzi mai multa atentie acestora, cu atat vei obtine o rata de engagement mai mare si un trafic organic si autentic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *